Известие

Collapse
No announcement yet.

Няма ми го маслото!!

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • #46
    Първоначално публикувано от Doomguy Покажи съобщение
    ... Последна гасне дюзата.
    Не е по темата, ама за 16-волтовите ТС-и дето съм виждал жабарят си пише, че двигателя се пали след като изгасне дюзата - иначе палиш без да си изчакал заключението на чек-а. Освен ако не става въпрос за ТС, или пък има софтуерни различия по модели.
    Last edited by endeavour; d.m.y г., 07:10.
    ...
    155 1,6 TS 16V `96
    166 2,4 JTD `99
    147 1,9 JTDm 8V `07

    Comment


    • #47
      Днес ще направя едно видео за да видим кое как гасне.....

      Comment


      • #48
        Първоначално публикувано от ecotronic Покажи съобщение
        Който я кара тази кола както си трябва, капещото масло няма време да падне на земята и омаслява задния мост.
        А който кара не-както трябва, го хваща червеното по кръстовищата и му пишат актове.
        Хъхъ,хапсолютно вярно становище,колега
        THERE IS NO EASY WAY OUT.SLY IS AWESOME GUY-
        http://www.youtube.com/watch?v=MwPb7...eature=related

        Comment


        • #49
          Първоначално публикувано от endeavour Покажи съобщение
          Не е по темата, ама за 16-волтовите ТС-и дето съм виждал жабарят си пише, че двигателя се пали след като изгасне дюзата - иначе палиш без да си изчакал заключението на чек-а. Освен ако не става въпрос за ТС, или пък има софтуерни различия по модели.
          What if i told you... че има ТуйнСпарк 2.0 16V (Awwww yeaaaah!), на който ако чакаш да ти изгасне "дюзата" преди да го запалиш, просто никога няма да го запалиш...
          По принцип си прав и това си е напълно логично (да чакаш да изгасне всичко, което светва на контакт преди да запалиш), но не е задължително.

          Comment


          • #50
            Първоначално публикувано от badmadafaka Покажи съобщение
            What if i told you... че има ТуйнСпарк 2.0 16V (Awwww yeaaaah!), на който ако чакаш да ти изгасне "дюзата" преди да го запалиш, просто никога няма да го запалиш...
            По принцип си прав и това си е напълно логично (да чакаш да изгасне всичко, което светва на контакт преди да запалиш), но не е задължително.
            Ако чакаш да изгасне всичко, естествено че няма да запалиш - ще има да си чакаш лампите за маслото и зареждането... А такива индивиди, дето не им гасне изобщо дюзата, по мои наблюдения не палят и с чакане , и без чакане, тъй че не виждам логиката, но както и да е . Темата беше за маслото на жтд.
            ...
            155 1,6 TS 16V `96
            166 2,4 JTD `99
            147 1,9 JTDm 8V `07

            Comment


            • #51
              Не си ме разбрал - казвам, че има туйнспаркове, на които чека НЕ гасне преди да е запалена колата (и не са строшени).

              Comment


              • #52
                При мен дюзата светва за кратко след запалването, после гасне. Като съм на контакт и чакам чека да приключи е изгаснала. Същото прави и абс.

                Comment


                • #53
                  Така...Днес сутринта ситуацията беше следната...маслото беше над макса .... поради причината че аз му налях предния ден масло...След оглед от долу на колата....няма никакви течове от никъде....сухо....което води до проблема с въпросния клапан на филтъра.
                  Ето го и видеото което направих ...колата е студена ..това и е първото палене за деня.....Струва ми се че всичко е наред....
                  http://www.youtube.com/watch?v=nJPsQ...ature=youtu.be

                  Comment


                  • #54
                    наред е поне по клипчето което си направил.Само на края има някакъв стържещ звук но не знам дали е от автомобила.
                    sigpicnicola 59 каза:....трее да помислиш по въпроса за засилването,понеже в момента можеш да спреш,и хеопсовата пирамида,ма не си в състояние да засилиш и кучешка колиба.

                    Comment


                    • #55
                      Не,тоя звук не е от колата....нещо правеха я гаражите,стърженето идва от другаде....
                      Добре,да обобщим....единя ден маслото го няма...на другия ден е там....колата не пуши,няма течове от никъде...пали нормално,лампата за ниското налягане на маслото изгасва нормално.....та,за къв к**р беше тая простотия с маслото...

                      Comment


                      • #56
                        Първоначално публикувано от CHEFO666 Покажи съобщение
                        Не,тоя звук не е от колата....нещо правеха я гаражите,стърженето идва от другаде....
                        Добре,да обобщим....единя ден маслото го няма...на другия ден е там....колата не пуши,няма течове от никъде...пали нормално,лампата за ниското налягане на маслото изгасва нормално.....та,за къв к**р беше тая простотия с маслото...
                        не си премерил правилно забравяш за проблема!
                        156 2.4JTD 136+ PS

                        Comment

                        Working...
                        X